कामुक उनी

Tuesday, 22 April 2014

हामी एउतै अफिस म काम गर्थ्त्योउ। अनु मेरो सिनियर थियिन, पोस्ट ले म्यानेजर, म उन्को १ स्तेप तलको अस्सिस्तन्त म्यानेजर । उनी म भन्दा उमेर्मा पनि ठुलै थियिन ।।ुउन्को उमेर लग्भक ३६-३७ को थियो। ३६ तिरको भएपनी उन्लाई २५ भन्दा माथिको देखिदैन थियो ।।हेर्दा अती राम्री जिउ दाल मिलेको , दिन्को दिन एक्सर्साइज गर्ने,।। तल देखी माथि सम्मा हेर्दा मोडेल भन्दा काम थियिनन। हामी एउतै थौमा काम गर्थ्योउ र बिगत ३ बर्षदेखी सँगइ थियौ, बोलाँउदा दिदिभै भनेर बोलौथ्योउ । नाता त सिनियर जुनियर को मात्र हो।। तरपनी हामी बिहान ८ बजे देखी बेलुक यू बजेसम्मा सँगइ हुन्थ्योउ। लन्च, तिफ्फिन, सँगइ हुन्थ्यो सधैं भरी। कुनै दिन उनी अफिस आयिनन भनेपनी अफिस नै नरमैलो लग्थ्यो। उनी विवाहइत १ बच्चाको आमा पनि थियिन । हामी आफ्नो धेरै कुर शरे गर्थेउ। म अविवाहितनै थिए तर पनि हाम्रो धेरै कुर मिल्थ्यो। उन्को श्रीमान पनि ठुलै अफिस म कर्एरत थिए । उनी सम्पन्न परिवारको थियिन …सुखमै हुर्केकी सुखमै बसेकी ।।ुउनिलाई चिन्तित कहिलै देखिन मैले।।अर्थिक, शरीरइक, मनसिक रुपमा उनी साह्रै धनी थियिन ।१-२ चोटि उनको घरमा पनि जने मौका पएको थिए उन्को छोराको बिर्थ्दय्मा। उन्को घर महल्नै थियो,।। घरमा २-३ जन नोकर्चकर थिए ,बुद बुदिको चुत्त चुत्तै गाडी ।।घर भित्र चिर्द दरबार झै लग्थ्यो । हुन पनि दरबार लग्नु सोभभिकै थियो उन्को परिवार राणा खन्दन को जो थियो। २४ ह्र्स म ११ ह्र्स हामी सँगइ कत्ने भएकोले उन्को प्रये अनिबनी, उन्को मान पर्ने मान नपर्ने कुर मलाई सबै थाहा भयिसकेको थियो । उन्लाई घरमा कुनै काम गर्न नपरेकोले प्रये समयए उनी बहिरै बितौथिन। एत्तिकैमा उन्को श्रीमान १ य्र उशा त्रैन्निङ म जने भए, उन्लाई अफिस म त्एती लामो बिद नदिएकोले उनी निरश भयिन ।स्रिमान उशा गएको दिन उनी अफिस अयिनन। भोलिपल्त अफिस त अयिन तर जिन्दगीमा पहिलो पटक उन्लाई मैले चिन्तित देखे किनकी उन्को श्रीमान गएपची उनी राती घरमा एक्लाई पारीचिन …उन्ले श्रीमान लाई साह्रै सम्झिचिन। २-३ दिन पछी उन्को चिन्ता बिस्तारै काम हुँदै गयो ।तर उनी अफिस चाडै र घर ढिलो जन थालिन , उन्को घरमा काम गर्ने बहेक आरु नभएको करणले उन्लाई जनै मन लाग्दैन थियो। उन्को एउत छोरो पनि बोर्देर्स गरेको थियो। एक दिन उन्ले मलाई फिल्म हेर्न जौ भनेर प्रस्तव गरिन , श्रीमान गएपची उन्लाई टाईम पस्स गर्न के गरु के गरु भयिराखेको थियो , मैले नै भन्न सकिन, हुन्छ भने।।मा मेरो बाईक छोडेर उन्कै कर्मा हल्ला तिर लगे । हामी फिल्म हेर्न हल्ला चिर्योउ बल्कोनी को टिकेट लिएर। फिल्म रोमन्तिक थ्रिल्लेर थियो । मेरो दहिने हात र उन्को देब्रे हात सित म जोद्दिएक थिए।।अलिकती थ्रिल्ल स्केने आयो कि उनी मेरो हात जोड ले समौथिन मलाई रमिलो लग्थ्यो । फिल्म चल्दै थियो बिच्मा होत बेद स्केने आयो ।।ुनी पनि होत हुँदै गयिन बेद स्केने चल्द चल्दै हिरो ले हिरोईन लाई नकेद परेर बेद म सुतयो अनी दुबइ जन सिरक भित्र एक भये , हिरो र हिरोईन को टाउको मात्र देखिराखेको थियो दुबइ जन किस्स म बेस्ट थिए ।।ुन्लाई खपिनसक्नु भएछ मलाई जोद्ले हात समतिन । मलाई पनि के गरु के गरु भयो एत्तिक बर्षमा उन्लाई पहिलो चोटि तोउच गरिरकेको थिए त्यो पनि यो अवस्तमा …।ुन्ले त मलाई चाप्प समतिन तर मलाई त्यो भन्दा अगाडि बाध्न आत्नै आएन तैपनी उन्लेनै पहिल समतेको ले मैले पनि आत गरेर उन्को हात चाँही समयएर मुसरे।। … मुभि पनि सकियो । हामी डिनर गर्न एउत रेस्टुराँ तिर लग्योउ ।।डिनर गर्ने बेला न मैले उन्लाई राम्ररी हेर्न सके न उन्ले नै मलाई राम्ररी हेरिन ।।हमी मुखमुख गर्नै सकेनौ …। डिनर सकेर उन्ले मलाई घर छोडि दियिन्।मा घर पुगेर उनी बारे सोच्न थाले …आहिले सोचेर के गर्ने मौको म केही गर्न सकिएन ।।यस्तै सोच्दै निदयिएछ। बिपनमा गर्न नसकेपनी सपनामा चाँही उनिसँग राम्रै मस्ती गरिएच…बिहान थाहा पए। फ्रेश भएर अफिस तिर लगे उनी अफिस अयिसकेको थियिन्।।हिजो को कुरको याद नै भएन पहिल जस्ती अफिस चल्न थालयो। अब उनिसँग प्रये म अफिस पछीको टाईम बितौन थाले। ढेरै त मुभि नै हेर्न गयिन्थ्यो …डिनर चाँही प्रये सँगइ नै हुन थालयो। एत्तिकै म १ म्थ पनि बित्यो… सधैं झै एक दिन डिनर म उन्ले विने खाने कुर गरिन मैले हुन्छ भनेर बियर मगये अनी उन्ले विने मगयिन।। मैले बियर थप्दै गये उन्ले विने पनि बदौदै लगिन्…मलाई नशले चुदै गयो …।कुर पनि अर्कै अर्कै हुन थालयो …उन्लाई पनि विने ले छोएछ क्यारे …मेरो कुरमा हो म हो मिलौदै उनी आफ्नै तरिकले हस्न थालिन्…अब यो भन्दा बदी होल जस्तो लगेर हामी अब घर जन उुउह्त्यो। रेस्टुराँ बहिर निस्किएको त उन्लाई विने ले हल्क छाडेछ क्यारे , मेरो हात समतिन अनी हेर न मलाई त कस्तो घुमयो भन्दै ।।दिस्को गएर रमाइलो गर्ने कुर गरिन्… र हामी दिस्को तिर लग्योउ ।दिस्को म चिरेर एउत सोफ म बस्योउ अनी व्हिस्की मगयोउ । द्रिन्क्स गर्दै गयोउ।। अनी डान्स पनि सङ्सङै जडै थियो …डान्स कै क्रम म उनी म सँग एत्त्ती तसियिन कि मलाई हुग गरिन …उन्को त्यो शरीर को भोग नाश सँग सँगइ जग्दै गएको थियो …।हुग गरिरहद मलाई पनि त्यो नाश चाडदै गयो …हामीले केही मिनट हुग डान्स गर्‍योउ ।।एसै क्रम म मेरो ऊथ उन्को घतितिर सल्बलौन थालयो …उन्ले टाउको माथितिर पारीन …मलाई बाटो खुल्यो मैले त्यही डान्स स्तगे म गीत सँगइ उन्को घतिमा किस्स गर्न थाले …उन्को मुख्बाट अजिब को अाह्ह्ह्ह्…वुह्ह्ह्ह्ह सोउन्द निकल्न थालिन र मेरो देब्रे कान तोकी दियिन्…।हमी जस्ताइ त्एह आरु जोडी पनि हुग गरेर स्लो डान्स म मस्त थिए …दिस्को को रङी चङी बत्ती को उुज्यलोम…कोही ऊथ म ऊथ जुदयिरखेक थिए भने कोही चाँही एक अर्कको घती क्रोस्स गरेर डान्स मै लिना भयिरखेक थिए…।अब सफ्ट म्युजिक को पलो सकिएर दिस्को मुजिक चेन्ज भयो सबै जन आफ्नो सेअत्मा लगे हामी पनि आफ्नै सोफ तिर लग्योउ।। उनी एती मतिसकेकी थियिन कि …अखनै रत रत परेर …।कुर गरिरखेकी थियिन्…भनौ उनी अर्ध चेत्मा थियिन ।ुन्को टाउको मेरो कुम माथि थियो। मुजिक को मज लिदै स्तगे तिर डान्स म फेरी मान्छेहरु बध्दै थिए ,हमी चाँही द्रिन्क्स थप्दै मुजिक म आनन्दित थियौ। मान्छेको भिड बदिराखेको थियो ।।कस्ले के गरिराखेको छ कसैलाई मत्लव्नै थिएन। ।।ुन्ले मेरो एउत हात मुसरिरखेकी थियिन ।।त्यो दिस्कोको बत्त्तिमा उन्को रुप त झनै बलिराखेको थियो। हामी ओफ्फिकिअल फोर्मल द्रेस्स म थियौ, सेतो सर्ट अनी निलो पैन्त्।।सेतो सर्ट म उुथेको उनक त्यो छाती ।।हिमल झै अवश हुन्थ्यो।।सोफमा म दहिने तिर थिए भने उनी देब्रे तिर बसिरखेक थियिन ।।मैले मेरो देब्रे हात उुनितिर बधएर उन्लाई अंकमाल गरे। उन्ले निकै आनन्द महसुस गरेर लामो सस फेरिन र मेरै काध्मा टाउको अद्ययिन्।मा अब हात्ले उन्को कुम मुसर्न थाले , कुम बाट तल पखुर मुसर्न तिर लगे।।ुन्लाई मज अयिराखेको भन हुन्थ्यो।।ुन्लाई अफुतिर अघै कसेर तने र अन्को मुहर्मा हियर …उनी नसले लथ्ह थियिन्।।ुन्को र मेरो अनुहार धेरैमा १० क्म को दुरिमा थियो होल…अन्को आँखा मेरो ऊथ तिर हेर्न लगिन …मेरो आँखा पनि उन्को ऊथ तिरै गयो…लिप्स्तिक्क ले रतै त्यो ऊथ ग्लोस्स को चमक ले …दिस्को को लाईटमा चम्किराखेको थियो।। मलाई शाहअनै हरो भयो …मेरो ऊथ उन्को ऊथ तिर लग्यो…प्रतिउुत्तर्मा उुन्ले पनि आफ्नो ऊथ अगाडि बदयीन्…मैले उन्को ऊथ म मेरो ऊथ ले चुम्बन गरिदिए…।।अन्ले आफ्नो जिब्रो बहिर निकलिन र मेरो मुख भित्र हलिदियिन ।।मा उन्को जिब्रो चुस्नमा थाले …।ुन्को देब्रे हात्ले मेरो शरीरमा अन्गालो हलिन र मसँग झन तसियिन आयिन। हामी एक अर्कको जिब्रो पलैपलो चुसिरखेक थियौ।।मेरो दहिने हात अगाडि बध्यो र उुन्को दहिने स्तन्मा समौन पुग्यो ।।ुन्क स्तन निबुवाक दन जत्र थिए …न ठुलो न सानो…मेरै हात्को लागि बनये जस्तो…मैले बहिर बाटइ उुन्को स्तन मुसर्न थाले …।चुम्बन जरी थियो …उनी त झन झन कमुक हुँदै गयिन …।।अब मेरो हात्ले बिस्तारै उन्को सर्ट को बटन खोल्न पुग्यो …म्याथइको एउत बटन खोलिदिये र हात भित्र चिरए…।ब्रलाई सिदे लगौदै उन्को स्तन म हात हले……।१ बच्चा को आमा त्एस्मा पनि उमेर ३५ कतेर पनि उन्को स्तन भने भर्खर्को तरुनी जस्तो थियो ।।साह्रै पोतिलो भएको थियो स्तन को मुन्तो मैले दुई औलले मुसरिदिये त्यो पोतिलो चुक्चोलाई ।।ुन्ले हात तलतिर झरिन र पन्तको जिप्पेर तिर अगाडि बदयिन ।र एखात्ले आफ्नो माल बहिरबतै मुसर्न थालिन ।।ुन्लाई खपी नसक्नु भएछ ।।मन्छेको ऊहर दोहर बदिराखेको थियो …एत्तिकैमा एक जन वेटर ।।सिर के रेरौ भन्दै आयो ।।हमी चुम्बन म लिप्त थियौ …उु आउन साथ् हत्तन पत्त एक टाउको दुइवोत भयो …मेरो हात उन्कू छातीबाट बिस्तारै बहिर आयो …।वेटर लाई नो थ्याँक्स भनेपची उु गयो …तब सम्मा हाम्रो हात आ आफ्नो पोजिसन म आयिसकेको थियो…अन्को योनी बाट साह्रैनै पनि बगेछ क्यारे…उनी टोइलेट जने भन्दै उुथिन्।।मैले उुन्लाई अङलोमा च्यपेर टोइलेट सम्मा पुर्यएदिये र साथ्मै सोफ म पनि लिएर आए।सोफमा बस्योउ ।।भदोमा अलिकती व्हिस्की बाँकी नै थियो…हामीले लस्त शोत अली अली खाएर सकयोउ।।घदिले १२ बजैसकेको थियो …रात धेरैनै चिप्पिएकोले उुन्ले जौ अब घर भनिन्…मैले हुन्छ भनेर उठे।।अनी हामी बहिर आयोउ…हमी अघी भन्दा केही फ्रेश भएक थियौ बहिर को सितल हावाम।ुन्को एउत हात्ले मेरो हात म च्यपेकी थियिन। हामी घर जन भनेर उन्को कार म बस्योउ।।मेरो साधन नभएकोले उन्ले मलाई घर पुर्यौन पर्ने भयो …मेरो घर नजिक पुगेर गाडी रोकिन ।।किन हो किन उुनी सँग छुट्टीनै मान थिएन …बतो सुन्सान थियो …कर्को बत्ती निवेपची त झन बहिर केहीपनी देखी राखेको थिएन…।ुउन्ले मलाई छुट्टीने बेला अन्गालो हलिन कार भित्रै…उुनिलाई पनि आज म सँग रात बितौने चाहन थियो होल …हमी केही सेकेन्ड अङलोमै बढीयोउ…एत्तिकैमा मैले उुन्को ऊथ म चुम्न पुगे …उुन्ले जे चहिराखेको थियिन मैले त्एहिनै गरिदिए…उनी झन कमुक हुँदै गयिन …।ावज्पनी त्यस्तै निकल्न थालिन्…मैले मेरो दुबइ हात उन्को सर्ट तल बाट उन्को शरीरमा प्रबेश गरये र ब्रको खिप खोलिदिये …एउत हात बिस्तारै अगाडि लेरये र स्तन म समयए…।स्तन मद्दै गये उुनी झन उुत्तेजित हुँदै गयिन्।।अब उन्को सर्ट को बटन खोल्न पर्‍यो भनेर …म्याथइबाट सुरु गरे…।२ वोत बटन खोल्ने बित्तिकै उन्को त्यो थदिएक दुई चुछ चुछ मुन्तहरु देखिएको आभस भयो त्यो अन्ध्यरोम…मेरो मुख त्यही मुन्तो तिर लाग्यो र …मैले चुस्न थाले …।ुन्लाई शाही नसक्नु भएछ ।।आफ्नो ज्यान नै पछाडि सिट म छोडिदियिन्…अब भने उुनी होस् म आएको महसुस भयो मलाई।।।ुनी बिस्तारै सिथिल हुँदै गयिन।। उन्ले मेरो मुख उन्को स्तन बाट निकल्न खोजेको अवश भयो मलाई …मलाई भने एही गाडीमा नै उुन्लाई सुतौन्ने बिचार  थियो …।त्एसैले मैले उुन्को मुन्तो छोड्नै मानिन्अ।।मेरो हात उुन्को पेत्मा सल्बलाई राखेको थियो…मैले सिद्धै तल उन्को पन्तएे भित्र हात चिरए…।मेरो हात त्यही पुग्यो जहाँ पुग्न पर्ने थियो ।।ुउन्को त्एह जंगल फदनी गरिएको थियो …सन सन तुस मात्र बाँकी थिए …शायद उुनी हप्ताइ पिछे शेभ गर्थिन होली … फदन गरेको जंगल मुनी चाँही …कुव बाट पनि बगिराखेको थियो …जुन साह्रै चिप्लो थियो…गुम को भदोमा औंला हलेको अनुभब भयो मलाई … उुन्ले बिस्तारै बिरोध गर्न सुरु गरिन …।ुन्ले भयो अब जौ …यो भन्दा बदी नगरौ भनेर बिन्ती गर्न थालिन्…मेरो मान ले के मन्थ्यो र…मा भने मेरो औलले उुन्को मदनिमा झन मोइ पर्न थाले……उनी जुन पहिल उुत्तेजित थियिन आहिले निकैनै सिथिल भयिन्…शायद व्हिस्की ले छोडेछ क्यारे…यो भन्दा अगाडि नगरुम भनेर मेरो हात उन्ले निकलिन र आफ्नो सर्ट को बटन लगाउन थालिन …मा पनि उुन्लाई जोर जबर्जुस्त गर्ने पक्ष म थियिन …।कुनै दिन राम्रो थौमा म काम कुरो तमम पर्ने बिचार  लियी कार बाट बहिर निक्ले र उुनिबाट बिद भए।।

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल