फेक फेसबुक ले दियको मज्जा

Sunday, 27 April 2014

आजकाल सबै लाई थाहा भयकै हो यो फेसबुक भन्ने कुरा। मैले पनि ४-५ बर्षा पैला देखी नै फेस्बुक चलाऊन थालेको थिय। मेरो फेसबुक मा मेरा सबै चिनेजानेकासाथी र आफन्त हरु मात्रै हुनाले त्यसमा नचिनेका मान्छे हरु त्यती यड गरेको थीइन। त्यसैले मैले अर्को नयाँ फेक फेसबुक आइ डि पनि बनाएे को थिय। त्यो मेरो फेक फेसबुक आइ डि मा मैले बिशेष गरेर धेरै केटी हरु मात्रै यड गर्ने गरेको थिय। यसरी नै समय बित्दै गर्दा मैले धेरै नै केटीहरु लाई आफ्नो फेसबुक मा यड गरिसकेको थिय। साथै मैले केटीहरु लाई च्याटिङ मा हाई हल्लो पनि गर्ने गर्दथे। प्राय च्याटिङ मा धेरै केटी हरु को उत्तर पाउन भने गर्हो हुन्थ्यो। कोही कोही केटी हरुले रिप्लाई गरे पनि त्यती इन्टरेस्टेड हुँदैन थिए। तर पनि म प्राय केटीहरुको फोटोमा कमेन्ट गर्ने अनी लाईक गर्ने गर्थे साथै च्याटिङ मा पनि जिस्काउने गर्थे। यस्है गरी ५-७ महिना बिते पछी म सँग एउटा केटी हल्का हाई हेल्लो गर्थी। मलाई लाग्दथ्यो त्यो केटी को पनि त्यो आइ डि फेक नै थियो किनकी त्यसमा उस्को कोही स्कुले साथी अनी आफन्त हरु सँग कहिले पनि कुराकानी तथा कमेन्टिङ भएको देखिदैन थियो। उस्को फोटो पनि कुनै कर्टुन को रखेकी थीई। पैला पैला त यो कुनै केटाहरुले फेक आइ डि बनको होल जस्तो लाग्दथ्यो। तर पछी पछी कुर कनी हुँदै गर्द त्यो काठमाडौं को नै कुनै स्कुल को १० कक्षा मा पढ्ने केटी रहिछ। त्यो आइ डि पक्क नै केटी को हो भन्ने अली अली विश्वाश हुन थाले देखी प्राय म त्यस लाई च्याटिङ मा धेरै नै फलो गर्न थालेको थिय। तर पनि उस्ले आफ्नो नाम (वास्तविकअ) भने भनेकी थियिन। तेसैले मैले पनि मेरो वास्तविक नाम र ठेगाना बाटएकी भनेको थीइन। त्यो केटीले आफ्नो नाम सुजता रखेकी थीई। मैले पनि आफ्नो नाम प्रभात भने र भन्ने गर्दथे। यसरी कुरा कानी को क्रम बढ्दै जडा हाम्रो रिलेसन अली राम्रो नै हुँदै थियो। मैले अब को कहाँ सोध्न छोडेर बिस्तारै उस्क मन पर्ने कुर हरु अनी ह्याबिट हरु को बारेमा कुर गर्दथे। बिस्तारै बिस्तारै हामी नेट को बारेमा अनी साईट हरुको बारेमा अनी बिभिन्न फिल्मा अनी गीत डाउन्लोड गर्ने साइट हरुको बारेमा धेरै नै कुरा कानी गर्ने गर्दथ्योउ त्यो पनि सबै च्याट बाट नै। यसरी दिन हरु बित्दै गर्दा हामी अली घनिस्ट नै भएका थियौ तर एक आपसमा चिनेको भने थियनौ अनी दुबइ जन नै फेक नाम र आइ डि बाट नै पारीचित थियौ। मैले पनि यसमा कुनै नौलो कुरा कनी होला भनेर ठनेको थीइन। आज्कल को फेसबुक को के भरोसा भनेर मैले टाईम पास्को रुपमा हेर्दाइ थिए। तर धेरै दिन पछी को कुर हो यस्तै मैले त्यो सुजता सँग कुनै गीत को बारेमा सोधेको थिए उस्ले मलाई तुरुन्त १ लिन्क पथै देइ ( कुनै वेब साईट को ठेगाना) सधैं जस्तो मैले लिन्क खोलेर हेरेको त तो त कुनै पोर्न साईट्को लिन्क रहेछ ( ब्लु फिल्म को) । म त्यो दिन यक्कसी झसँग भये अनी तुरुन्तै सोधे यो के हो? सुजता ले भनी सारी गलत लिन्क सेन्ड भातेछ भनेर त्यो गीत को लिन्क पठाई दीई। त्यो दिन तेशै भयो मैले मन मनै सोछे त्यो केटी त चलु पो रहेछ कि के हो? त्यस पछी मैले त्यो केटी लाई १-२ दिन पछी सोधे कि तेस्ताइ अरु लिन्क पनि पठाउ न भनेर । उस्ले सोधी किन अनी मैले भने मलाई त थाहा नै छैन तेशैले हेर्न लाई भनेर। उस्ले त्यो दिन चाँही दीइन तर अर्को दिन चाँही १-२ अन्लाईन पोर्न ट्युब को लिन्क पठैइ। एसरी दिन हरु बिट्तदै गर्द हामी दुबइ ले पोर्न मुभी अनी स्टार को बारेमा कुरा गर्न थालेका थियौ। समय बित्दै गर्द मैले १ दिन जे पर्ला पर्ला भनेर मेरो फोन नम्बर लेखी पठाय अनी उश्लाई भेटेर नै कुर कनी गर्ने इच्छा ब्याक्त गरे। नभन्दै १-२ दिन पछी सुजता लीफोन गरी। त्यो दिन गएर म लाई बल्ल विश्वाश भो कि मैले केटी लाई नै फलो गरी रहेको थिय। अब मेरो र सुजता को काम भनेकाइ रात भरी फोन मा गफ गर्ने हुन थालयो। सुजता को एस् यल सि सके पछी १ दिन मैले भेटेर कुरा गर्ने भने नभन्दै हामीले भेट घाट पनि गर्योउ। मान्छे हेर्दामा सानी सानी फुछी तर राम्री नै रहिछ त्यो दिन हामी ले तेसै १ रेस्तुरेन्ट मा गएर खान पिन अनी गफ गाफ मा नै बितायोउ। त्यो दिन मैले अरु कुरा बढाउने हिम्मत गर्न सकिन किनकी मैले पनि कुनै केटी हरु सँग साथ बिताएको थीइन। सुजता ले अरु कुनै कुराको आशा गरेकै भान भये पनि त्यो दिन म नै छिटो छिटो घर तिर लागे। राती फोन मा सुजता ले नै भनी कुनै दिन अली फुल डे नै फुर्सद मैलएर औ न। मैले कुरा बुझेर हुन्छ भने। तेस्को २-४ दिन पछी नै शनिबार को दिन पारेर म ११ बजे नै घरअबाट निस्के। हामी कुनै रेस्टुरेन्ट मा केही बेर बसी सके पछी मैले नै भने आज होटेल मा २-४ घण्टा बसौ भनेर। सुजता ले पनि हुन्छ भनी। हामी दुबइ जना होटेल मा छिर्योउ। कुनै कोठा दिन को लागि बुक गरेर कोठा भित्र छिर्योउ। म पनि पहिलो पल्ट कुनै केटी सँग १ रुम मा पहिलो पल्ट नै बशेको हुनाले मैले नि धेरै हिम्म्त गर्न सकेको थियन तर सुजता ले नै मेरो नजिक आएर टासियर कुरा गर्न थाले पछी भनी बल्ल मेरो हिम्मत बाध्न थालयो। साथै पैला पैला सुजता ले नै पठाएको ब्लु फिल्मा को सिन शम्झेर मेरो पनि भाई रन्किन थालएको थियो। अब मैले सुजता लाई अङालो मा कशेर टङ किस गर्न थाले। मैले बिस्तारै कुराको सिलसिलामा नै मेरा हात उनको स्तनको वरिपरी सुम्सुमाउथे मलाई निकै मजा आईरहेको थियो उनको स्तन पनि निकै कसिलो हुदै गएको थियो स्तन सुम्सुमाउदै मेरा हात उनको पेट हुदै उनको साप्रा सम्म पुग्यो अनि एक हातले मैले उनको हिप पनि सुम्सुमाउदै थिए यत्तीकैमा मेरो भाई निकै पोटीलो भएको थियो मेरो पाईन्ट नै छेड्ला जस्तो गरी मैले उनलाई आफ्नो कुर्ता खोल्न आग्रह गरे उनले लाज नै नमानी एकै पटकमा खोली दिईन उनले कालो ब्रा लगाएकी थिईन कालो ब्रा मा उनका पोटीला स्तन निकै राम्रा देखिन्थे मन मनले मलाई उनको दुध खान मन लागेको थियो तर मैले हतार गरेको थिएन कनकी म उनलाई धेरै मजा दिन चाहान्थे केही बेरमा मैले उनको ब्रा पनि उनको शरिर बाट अलग गरिदिए मेरो अगाडी अर्धा नग्न महिला देखेर म निकै कामुक भएको थिए बिना कपडामा मैले उनको नाड्गो स्तन माड्दै थिए अनि केही बेरमा नै मैले उनको स्तन बच्चाले जस्तै चुस्न थाले उनलाई निकै काउकुती लागेको थियो बिच बिचमा आ……..आ व व जस्ता शब्द निकाल्दै थिईन निकै बेरको चुसाई पछी मेरा हात मैले उनको दुई खुट्टाको बिचमा लगे तर त्याह सुरवाल पनि थियो मैले एकै झट्कामा उनको शरिरबाट उनको सुरवाल अलग गरीदिए अनि उनको गुलाबी कट्टुको बाहिर हात फिरफिराएको त सबै चिसो थियो अनि अझै बढी हात यता उता परेको त मेरो हातमा कुनै चिल्लो पदार्थ टाँसियोमैले उनको यौनीको वरिपरी मेरा हातहरु निकै सलवलाएको थिए हुनत मैले उनको स्तन जोडले चुसेर होला उनको यौनीबाट प्यसको खोलो बगेको त्यस्तीकैमा उनले मलाई आफुबाट अलग गरिन् अनि मेरो सट फुकालीदिईन बिस्तारै पाईन्ट पनि अनि मेरो फन्फनाउदो माललाई कट्टु बाहिर बाट स्पर्स गर्दै उनले बिस्तारै मेरो भाईलाई आफ्नो नरम हातले सलबलाउन थालिन अनि मैले पनि उनको शरिर सुम्सुमाउदै थिए अनि उनले मलाई बेडमा उत्तानो पारेर लडाइन अनि आफ्नो कपाल मुखबाट हटाउदै आफ्नो ओठले मेरो भईलाई किस गरिन् म सहनै नसक्ने भएको थिए तर कुनै जवाफ दिएको थिएन उनले आफ्नो मुखमा मेरो भईलाई लगेर चुस्न थालिन मलाई निकै मजा आईरहेको थियो म उत्तेजीत भए उनलाई सुम्सुमाउन थाले अनि अनि उनी पुन जोशमा आईन मैले उनको स्तन फेरी चुस्न थाले अनि जिब्रोले उनको यौनीको रातो हिमाल मा टच गरे तर उनको यौनीबाट धेरै पानी बगेको हुनाले मेरो जाता ततै उनको चिप्लो पानी टाँसियो मलाई पनि निकै माजा महसुस भईरहेको थियो उनी पनि त्यस्तै नै कामुक देखीन्थिन आ आ आ आ आ आ व व व व व व व यस्ता शब्दहरु उनको मुखबाट निस्की रहेका थए मैले उनको यौनीमा मेरो जिब्रोले टच गर्दै उनी झनै उत्तेजित हुन्थिन मैले पनि निकै बेर उनको यौनी मा मेरो जिब्रो लगाई राखे निकै बेरको पछी उनले सहन सकिनन् अनि प्लीज प्लीज प्लीज भन्न थालिन म अब सहन सक्तिन छिटो गर म पनि आफ्नो फनफनाईरहेको माललाई एक स्वाटमै उनको भित्र पसाउने सुरले भित्र हाले तर त्यति धेरैपानी बगेर चिप्लो हुदा पनि एकै पटकमा पसेन मैले दोस्रो धक्का दिए अनि पुरै भित्र पस्यो तब उनको शरिरमा अनौठो कम्पन भयो उनले बेग्लै फिलीङ्स गरिन म पनि ल्वाम ल्वम भित्र बाहिर बनाउदै थिए उनि चरमा आनन्दाम थिईन आखाँ बन्द गरेर या या या या या व व व व व आआआआआआ गर्दै थिईन मैले पनि आफ्ने सुरमा दिदै थिए करिब 15 मिनेटको मच्चाई पछी मेरो झर्ने बेला भयो उनि पनि उनि पनि सिथिल भएकी थिईन अनि मैले मेरो माल उनको भित्र झारिन किनकी यसले फेरी उनलाई असर पर्ने सक्छ भनेर अनि बाहिर झिकेर उको शरिरमा मेरा फोराहरु फिजाईदिए त्यो दिन बेलुका सम्मा हाम्रो करिव 4 पटक सम्म काम भयो अनि बेलुका उनले फेरी भेट्ने बाचाका साथ मालाई बिदा गरिन् अनि म पनि खुसी भएर रुममा फर्के .त्यस दिन देखी मैले र सुजता ले भेट घाट गर्ने थालयोउ। आज्कल उनी ब्याचलर पढ्छिन मा पढाई सकेर घर मा नै छु। कहिले काही त सुजता ले मलाई उन्को घर मा कोही न भयको बेलामा बोलाउछिन अनी घरऐमा नै रमाइलो गरेर बस्छौ।

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल