मैले चिकन खोजेको केटी

Tuesday, 22 April 2014

 अज पनि मलाई सेक्स गर्ने भन्ने कुरले निकै रोमन्तिक बनुछ। हरेक दिन नै सेक्स गर्छु। जती धेरै सेक्स गर्‍यो उठेए नै धेरै फ्रेश्नेस्स हुन्छ भन्छन। पर्त्नेर रिडएे नभ्ये त कहाँ गएर को सँग सेक्स गर्ने। हन्द्सेक्स गर्न त तेती धेरै जङर आउँदैन। पर्त्नेर रिडएे नभ्ये पनि आफ्नो मात्र कर ले सेक्स गर्द पनि मज आउँदैन। चिक्ने सेक्स भन्ने कुर कस्तो चिक्ने नै रहेछ। १२ दिन क बाख्रा क पथ पनि एक अर्क म उक्लद स्त्रङे नै लग्थ्यो। एस्मा कुनै पावर र अत्त्रक्तिओन जरुर छ। अहिले भन्दा पनि १६१७ बर्षाकी बेला म यो सेक्स भन्ने कुर ले साह्रै तेन्सिओन नै दिने गर्थ्यो। गौक धेरै क्त क दुध त मदियो, पेतिकोत माथि लदो दलेर फुसी सबै झरियो। तर पुती म लदो छिरौने भन्ने कुर निकै नै गाह्रो थियो। गौमा आफ्न उमेर्क निकै धेरै क्त हरु थिए। मिले सम्मा जती चिके पनि हुने, तर आफुलाई कहिलेइ आत नाउने। जो सँग अली पैसा छ र चोकोलते किन्न सक्छ, बजार तिर जाँदा नुडलस जस्ले खुवौन सक्छ, क्त हरु उनिहरुसङै सुत्न मन्ने। को कस सँग सुतेको छ सबै थाहा हुने तर कुर गर्द निकै वौ खोज्ने। धेरै ट्राइ गर्द पनि कुनै केटी को पुती छुन नपौने, चिक्ने कुर त कत कत। दिउसो कुनै केटी सँग गफ्फ गर्‍यो भने गौकले कुर कत्ने, यो त फलनी केटी सँग थियो, यो बिग्रियो। यस्तै, एक दिन अर्को गौको साथीको म गएको थिए। उस्ले तेस रत एुती क्त को म जौ भनेर लाग्यो। त्यो केटी सँग हल्क चिन्जन मात्र थियो। त्यो केटी को घरन पुगियो। २ जन केटीहरु सुतेक रहेछन। त्यो साथीले त सुतेक केटी को बेद म गएर पुती म फिङेर घुसएर आयो। मलाई दर लाग्यो। पछी त्यो क्त ले म पनि त्यहाँ गएको थाहा पैछे। तर मलाई केही भनिन।  एसै क्रम्मा एक दिन को कुर हो। म साँझ खान कह्ये पछी गौ तिर निस्केको थिएन। गौमा साथीलाई भेट गरे। उस्को म धिल सम्मा बसिएछ। उस्कै घरमा खान खाएर फर्कद रती को ११ बजेको थियो। फर्कने क्रम्मा मन म झर्लक्क यद आयो; त्यहाँ नजिकै घर म एउटा केटी छे। त्यो केटी तेही बह्ए, एक पटक चिक्नु पर्छ। यस्तै सोच्दै हिद्दहिद्दै त तेही घर छेउमा आउ पो पुगेछु। सोछे, ट्राइ किन नमर्ने। ट्राइ गर्द चिक्न पाईन्छ भने, रेलक्स गर्न पर्‍यो। आफु सँग क साथीहरु ले चिकै क निकै कुर गर्छ। आफु त सुनेर बस्नु पर्ने। एक पटक चिकेको कुर पनि शरे गर्न नपाईएको थियो। पहिले चिकन त पएको थिए तर केही इन्तेरेस्त नै लगेन। तर यो पाली त राम्रै सँग थोक्न पर्छ भन्ने निर्णय नै गरे। तोर्च लाईट लिय्रेर उस्को घर गए। यता उती चियार हियर। बहिर पिदिको खत म एक जन मात्र सुतिरको देखे। घरको मैन दूर लोक्क थियो। नजिकै गएर लिघ्ले हियर, त्यो क्त मान्छे रहिछ। राम्रै सँग नियले। मैले चिकन खोजेको केटी तेही सुतेकी रहिछ। बिस्तारै उस्लाई उथए। सबै कप्द खोले र सुतेकी। ओह, माइ गड! मलाई देखेर रिसैन। नत कुनै प्रतिकृया नै दि। यो चन्के गुमौन म चाहन्थे। उस्लाई पनि थाहा थियो, मैले उस्लाई टाईम टाईम प्रोपोसे गरेकै थिए। उस्ले एसनो केही जवाफ दिदैनथी। तर अज त उस्को बेद म नै पुगे पछी उस्ले क् नै भन्थिर। उस्ले पनि त जवानी को रस त लिनाइ पर्‍यो। हुन त उस्को लागि मेरो प्रेसेन्के नयाँ थिएन। धेरै केटा हरुले चिकिसकेक थिए। चिकौनु उस्क लागि ठुलो केही थिएन। तर मेर लागि यो निकै ठुलो उत्सब थियो। हल्क चिसो थियो। म पनि उस्को बेद म घुसे। निकै ततो थियो उस्को बिस्तार। शरीर पनि निकै ततो थियो। खसै धेरै कुराकानी गर्ने कुर थिएन। जती सक्यो छिटो आफ्नो काम सक्नु पर्ने थियो। उस्को त बडी नङै नै थियो। पन्तएे पनि थिएन, पेतिकोत फरक लगएर सुतेकी थि। फरक फर्कएर हत उस्को २ खुट्टा को बिच म पुरएको त झुस हरु हत्मा लगे। अली तल पुरौद त अग्लो अग्लो उठेको भाग थियो। चिप्लो चिप्लो थियो उस्को त्यो भाग। औलले त्यो भाग खेलौने ट्राइ गरे। अली धेरै चिप्लो पनि आएको महसुस भयो। तर यू केही नजने जस्तो गरी सुतिरहेकी थि। मलाई त निकै रमाइलो लगेको थियो। एक हत्ले उस्क दुध खेलौन थाले। मलाई त निकै रमाइलो लगेको थियो। अर्को तिर लदो थन्केर कहाँ जौ , क् गरौ भन्दै थियो। एती गर्द गर्दै त्यो केटी एती देरै पनि निकली पुती ब्याड, उस्को बेद नै भिज्ल जस्तो। मलाई पनि अब निक गाह्रो भाई सकेको थियो। उन्देर्वेअर खोलेर यू माथि छाडे। तेस पछी लदो लाई उस्को २ खुट्टा को बिच म पुरए। तेस्पछी त उसैले आँफै लदो समतेर आफ्नो रसिलो पुतिको मुख म सोझैदी। ओह, माइ गड! मेरो लदो त सुलुत्त पस्यो। तेस्पछी, भित्र बहिर गराउन थाले। ५ मिनटस भित्र बहिर गरएको त शरीर नै दल्लो हुने गरी लदो ले फुसी पिच्करी हन्यो। मलाई त बहिर निकल्ने भन्ने पनि थाहा भएन। पुती भ्त्रै सबै झर्यो। किन भ्त्र झरेको भनेर करौन थालि। अब क् गर्ने क् गने भयो। तेती बेर्को मज त उस्को गालीले सबै कत गयो कत। झर्नु पहिले उस्ले केही पनि भनिन। त्यसरी झर्छ भन्ने मलाई पनि थाहा भएन। उस्लाई सम्झै बुझाई गरेर, उस्कै कपदले लदो पुछेर गर तिर लगे। निकै रमाइलो लाग्यो त्यो रत उस्लाई उप्थेरो भये पनि।  तेस्प्छी, २३ पटक उस्लाई चिकन पए, तेही थौमा। पहिलो पटक त्यसरी चिके पनि अरु बेला कोन्दोम प्रयोग गरेर चिके। तेसो गर्द आफुलाई नि सेफ हुने, उस्लाई पनि दर नहुने। त्यसरी चिक जाँदा उस्ले भनेको कुर अहिले सम्मा पनि म बिर्सन सकेको छैन "आमै कती ठुलो हो तिम्रो लदो"। तेती बेला मैले सोधेको थिए, अरु कस कस को सानो छ र मेरो ठुलो भयो त? केटी हरुलाई ठुलै लदो मन पर्दो रहेछ भन्ने मलाई लाग्यो।

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल