रुबी अनी भाउजु

Tuesday, 22 April 2014

 रुबी अनी भाउजु कित्तेन रूम म गएउ अनी भाउजु ले फ्रेजे बाट तुबोर्ग निकल्दै रुबी लाई सुकुती लिएर बस्न वन्नु वयो अनी हामी।।। ३ जन ले बियर द्रिन्क गर्न लग्एउ, हल्क गर्मी को टाईम म चिसो बियर द्रिन्क गर्द मज अैरहेको थियो।। मैले २ बोतेल मात्रै बियर द्रिन्क गरे किन्की २ ओती लाई चिक्नु थियो झापा वये त सुत्ने दर ले थोरी म चित्त बुझए।। रुबी अनी भाउजु ले पनि २ ब्त्ल द्रिन्क गर्नु वयो अनी बिस्तारै उनी हरु लाई नाश लाग्दै गयो अनी त दिउसो को कुर निकल्न थालि रुबी ले अनी वनी'' तपाईं त ह्म्म्म्म खप्पिस हो कि क् हो द्द लाई त वयो वयो भन्ने गराउनु वो त?'' उस्को कुर सुन्द बितिकै लदो थन्कन थालयो अनी रुबी लाई किस्स गर्दै बोले'' साली अब त भाउजु लाई वन्द मज तिमी लाई दिन्६ु, बरु वन तिमी ले आज सम्मा कती लाई चिक्न दिएउ नि''  रुबी बोली'' नै मैले ब्लु फिल्म मात्र हेरेकी ६ु , अझै विर्जिन ६ु'' उस्को कुर सुनेर यो मन खुशी ले नच्न थालयो ।। अनी उस्क दुद खेलौन थाले उफ्फ कती पोतिल मज ले खेलये त्-शर्त खोली दिये अनी ब्र पनि फुकलेर खेलौन चुस्न थाले यत भाउजु ले मेरो कपद खोलेर लदो खेलौदै किस गर्दै थिएन मज्ज अैरको थियो।।।  साली ले पनि मलाई चुमेर साथ् दिदै थि।।  सपना जस्ताइ लाग्दै थियो मलाई ब्लु फिल्म म हियर जस्ताइ लाग्दै थियो तर रेअल एवेन्त थियो , रुबी ले द्द को कपद खोली अनी दुद खेलाई यहाँ हामी ३ जन ब्ग थियौ एक अर्क को बडी खेलौदै मज लुटेए रहेक थियौ।।  यत भाउजु को पुती अनी रुबी को पुती ले लदो मगी रहेको थियो , भाउजु ले मजले चुस्दै थिन मेरो लदो , मैले साली को पुती चते उत रुबी ले द्द को पुती म औंला हलेर खेलौदै थिए , यहाँ ठुलो युद्द वैरहेको त्ìयो हामी सबै को स्व स्व आवाज मात्रै अैरहेको थियो।। मैले रुबी लाई अफु तिर फर्कै लदो ले पुती म धक्क दिन थाले उफ्फ पस्दै पसेन पनि ले चिप्लो त वएको थियो तर पनि पसेन लदो दुख्ने गरी धक्क मर्द तुप्पो मात्रै पस्यो,  अनी रुबी रुदै बोली वो वयो मलाई त ।। कस्तो दुखेको एस् पर्दैन म त दिन्न वन्दै मलाई हतै अनी मेरो पलो भाउजु लाई अफु तिर तान्दै ग्वमा ६िरये अनी जोड जोड वित्र बैर गराउन थाले भाउजु ले रुबी को दुद चुस्दै थिएन वने रुबी ले लदो र पुती को बिच म हात ले स्पर्स दिलौदै थि ओह यस्तो गर्द मज खुब औदो राइ६, रुबिले यो देखे प६ी लदो लाई भाउजु को पुती बाट निकल्न वनी भाउजु जोस म थिएन तै पनि मानिन् अनी रुबी लाई चिक्न थाले यस्पली त ज् परे पर्ल वनेर जोड सँग झत्क दिएको त पुरै पस्यो तर रुबी त दु:खइ ले कप्न थालि ६अत्पतौदै थि मैले दुद खेलौदै बिस्तारि बिस्तारि चिके उस्लाई मज आउन थाले एस् अनी द्द को पुती चत्दै मलाई पनि साथ् दिदै गाई।,   भाउजु ले आफ्नो पुती म लदो हल्न खोजेकी थिएन तर रुबी रिसौली वनेर अली शान्ता वैन अनी रुबी लाई मैले चिक्दै गर्द उनी मेरो धद लाई धकेली दिन थालिन यस्तो गर्द मेरो स्पीड बद्न थालयो । रुबी करौदै गाई ओह हो हो यस्तो मज औदो राइ६ नि अज थाहा पये वेन अब मलाई सदै चिक्नु पर्६ बिहे गर वन्दिन चिक मलाई चिक ,पुती चेतेने गरी चिक सबै ६िरौ ६ितो ६ितो गर यस्तै यस्तै बोल्दाइ थि मलाई माल झर्न लगेको ले जोड जोड हन्दै गये उफ्फ शाहअन नसक्ने वाइ सके रोक्न सकिन आफ्नो माल लाई झरी हाल्यो तर वित्र झरेन रुबी को पेत म झरी दिये ।। भाउजु ले चप्प लदो समुदै चुस्न थालिन ओह हो अह अह हो गर्दै थिए म उत रुबी ले पेत को फुसी रुमाल ले पुषदै थि भाउजु ले चुस्दै गर्द लदो फेरी चिक्न सक्ने वाइ सकेको थियो भाउजु ले मलाई बेद म पल्तैन अनी अफु माथि छाडेर ६ितो ६ितो तल माथि गर्न थालिन हो हो ओह म त बेहल वये मज ले गर्द पत्तै पैएन रुबी ले किस्स गर्दै राइ६े म पनि उस्को जिब्रो खुब चुसे , भाउजु ले दनदन गर्दै थिएन म पनि उठेर काख म रखेर चिक्न थाले, मोती वएको ले अली धौ वयो अनी उन्लाई पल्टै खुट्टा कध म रखेर मजले पुरै लदो ६िरौदै निकल्दै गरे उन्को पनि ले पुती खुब रसिलो वएको थियो त्यहाँ क्य मज को बस्न आएको थियो ।। मेरो झर्न थालयो भाउजु ले आँफै थाहा पै६िन अनी त वनिन सँगइ झर्ने है राजा मेरो पनि झर्दै एस् वन्दै तल बाट साथ दिदै।।।     थिएन उन्ले तर रुबी ले एक ६िन नझर्नु वन्दै अै । मैले झिके तर झर्नै लगेको थियो , रुबी ले चुस्न खोजी तर म मनेन अनी फुसी झर्न बाट रोके।। ५ मिन प६ी फेरी रुबी लाई चिके हो हो यस् पाली त रुबी को पुती खुब ततो थियो अली सजिलो वयो उस्लाई पुरै मज आएको राइ६ द्द को स्टाईल हेरेर अनी उस्ले पनि मलाई सुत्न वनी अफु छाडेर मज ले हल्लिदै गाई शायद भाउजु ले बुझिन होल पक्कै अब झर्६ यो फेरी पुती वित्र फुसी नपर्ने वयो वन्दै रुबी लाई वनिन' रुबी एक ६िन मलाई चाडन दे है बाबु को झर्ने बेला वयो । ट्यो ततो फुसी मेरो पुती वित्र झर्न मन एस्'' 

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल