८ क्लास पढ्दा

Tuesday, 22 April 2014

म कल्स्स ८ म स्तुदी गर्द एक जन केटी सँग मेरो फ्रेन्डशिप भयो।तेस केटी को नाम रुप हो। जती बेला मेरो उमेर १६ बर्ष थियो। म तेस केटी सँग धेरै नै मिल्ने भये को ले गर्द त्यो केटी मेरो घर म म सँग स्तुदी गर्न आउथी। एक दिन को कुर हो मेरो घर म कोही पनि थिएन। केबल म र तेस केटी मात्र कोठा म स्तुदी गर्दै बसिरहेको थिएम। म यू सँग धेरै नै नजिक क स्।।।आठएे भये को ले गर्द रुप र म चल्दै स्तुदी गर्ध्युम। तेस दिन म रुप सँग चल्द चल्दै मेरो हत एकसी रुपको बूब्स म गयो र मैले रुप को आनर दन सम्त्न थाले। तेस बेला रुप ले मली तेसो नगर तिमी र म केबल साथी मात्र हो। आहिले हाम्रो उमेर एसो गर्ने उमेर होइन भन्दै थिएन। तर मेरो मन ले मनेन र मैले रुप लाई आज एक्दिन मात्र हो रुप प्लिज सेक्स गरुम न भन्दा रुप मसँग रिसये र घर जान्छु भनिन तर मेरो जिद्दी ले गर्द रुप म सँग बसिन । मैले स्तुदी गर्दै बिस्तारै उस्को दुद समुन थालि सुरु सुरु म त रुप ले नै नै भन्दै थि। तर पछी उसलाई पनि मज्ज बह्यो भन्दै बेस्कनी समौ भन्दै थि।  मैले पनि उस्क आनर दन लाई बितरै समौदै रुप को लुग हरु फुकल्न थाले। अन्नी उनको कसिलो दुद म मेरो मुख रखी बाचाले जस्सरी उस्को दुद चुस्न थाले। तेसो गर्द रुप ले अह्ह अा अीए गर्दै थि। मलाई खपी नसक्नु भओ। मेरो कान्छो भाई पनि निकै नै फुन्फ्यानऐ रहेको थियो। बिस्तारै मैले उनको पुती म हत लगेको त उस्को पुती को पनि ले मेरो हत नै भिज्यू।   तेस्पक्ची मैले रुप लाई बिस्तारै अफ्फ्नो बेद म सुतये अन्नी उस्को कसिलो पुती म मेरो लदो हल्ला खोजे तर मेरो लदो रुप को पुती म छिर्न मनेन एकदमऐ तिते रहेछ रुप को पुती'  तेही पनि मैले बिष्टसै लदो पुती भित्र छिरौने प्रयास गरे र बल्ल बल्ल अलिकती मात्र छिर्यो, तेती बेला रुप धुख्यो भन्दै थि। तर मैले केही हुँदैन छिरेपछी मज्ज आउछ भने पछी रुप अैय अह्ह्ह सीए गर्दै मलाई चिरौन साथ् दिदै थि।जब मेरो पुर लदो रुप को पुती म छिर्यो तब रु प एकदमऐ करै ।तेस्प्अछि मैले बिस्तरै उस्को पुति म धक्क दिन थले उ तेति बेल मलै भन्दै थि बेस्करि ग र अह्ह्ह् अा हीएे स्स्स्स्स्स्स्स्स्स् अाआ गर्दि।  मलए पनि बेस्कै उफ्रि रखे केहि चिन उफ्रे पछि मेरो लदो बत पनि झर्योइ म एक् दमै सिथिल् भये। रुप पनि बेहोस् जस्तै भै। पछि मैले रुप को पुति म हेरेको त तेह रगत् पो अैरको रहेछ अन्नि कपद ले रगत् पुछि। तेस् पछि रुप म सङ नबोलि चुप् चप् घर् तिर भगि।  तेस् पछि रुप सधै जसो म सङ स्तुद्य् गर्न अौथि र हमि आहिले सम्म पनि चिक्दै चौ।

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल