के बिहान् चिक्नु हुँदैन

Tuesday, 22 April 2014

वास्तवमै यू एक्दुम सुन्दर थिएए। लग्वग २० बर्षकै उमेर म बिहे वएकी रुपली उमेर ले ३० पुगेकी थिएए तर उस्को रुप एक्दुम ताजा थियो। रुपली ले अफुलाई एसरी पहिलो पटक हेर्दाइ थिएए। रुपली ले आफ्नो ६अती हेरी। अझ पनि एक्दुम अदेक थिए। रुपली को लागि आजसम्मा चिक्ने कुर खसै केही थिएन। यू खाली पूजा आज गर्थी। बल्रज ले पनि उस्लाई चिक्न खुब कस्त झेल्नु पर्थ्यो। रुपली ले पती को मन ।।।राख्न लाई मात्र वनेर तङ फतैदिन्थी। बल्रज रुपली लाई मस्त चिक्थ्यो तर सन्तान जन्मौन को लागि चिकिन्६ भन्ने बुझेकी रुपली लाई पतिले कतिखेर चिकेर सक्६ मात्र ध्यान हुन्थ्यो। रुपली ले आफ्नो दुलह सग धेरै पटक चिके पनि उस्लाई चिक्न म तेती मन लाग्दैनथ्यो। यू त खाली पूजा आज मात्र गर्थी। रुपली ऐन म हेर्दाइ आफ्नो ब्लोउसे खोल्६े र दुध हेर्६े। एक्दुम तम्मा मिलेक दुध देखेर रुपली को मन म घमन्द आउ६अ। रुपली बिस्तारै दुध मुसर्न थाल६े। उस्लाई एक्दुम काउकुती लगे जस्तो तरङ पैदा हुन्६अ। रुपली ले आफ्नो सारी र पेत्तिकोत पनि खोल्६े। अनी बिस्तारै पन्तएे तल सर्६े। उस्लाई आफ्नै पुती देखी दर लग्६अ। बल्रज को हत्य प६ी उस्ले पुती शेभ गरेकी थिएएन। जस्ले गर्द उस्को पुती म बक्लो र लामो झुस थियो। रुपली बिस्तारै आफ्नै पुती ती झुस बिच खोज्न थाल६े। यू अझ पनि एक हथ ले दुध मुसर्दै हुन्६े वने अर्को हथ ले आफ्नो पुती मुसर्६े। उस्लाई आफ्न तिग्र कम्जोर वएको महसुस हुन्६अ। रुपली लाई एक्दुम अनौथो अनुवुती हुन थाल६अ। उस्लाई पुती वित्र नै काउकुती लगेको थाहा हुन्६अ। अनयसै रुपली एक एक गर्दै आफ्नो दुई औंला पुती म ६िरौ६े। अव रुपली लाई उथिरहन गर्हो वएको थियो। यू थुचुक्क वुइ म थेचरियी। उस्को हथ अझ पनि दुध मुसर्न र पुती खेलौन म नै बेस्ट थिए। रुपली को मुख्बाट बिस्तारै बिस्तारै"आह, आह्"आवज अैरह्यो। यू आफ्नो पुती म बिस्तारि औंला को गती बदौन थाल६े। रुपली को यो पौषए एक्दुम रहर्लाग्दो थियो। ३० बर्षकी जवन नै देखिने सुन्दरी अनी सिल्स्ववव कि रुपली को सेतो सारी पेत्तिकोत वुइमा थियो वने रुपली तङ फतएर आफ्नो पुतिमा औंला घोच्दै थिएए उस्को पन्तएे उस्को घुदमा तन्किएको थियो। रुपली ले झन झन जोर ले औंला ६ित्-६ितो वित्र बैर गर्न थालि । उस्क आँखा बन्द वये र तिग्र नराम्रा्ओ सग वुइ म प६अरियो। रुपली को पुती बाट माल निस्केको थियो। रुपली ले सुस्केर ६ोदी। रुपली उठेर वुइ सफ गर्न थालि। उस्लाई निकै कम्जोरी महसुस वएपनी यू नुहएर सुत्६े। सुत्ने बेलामा उस्लाई कसरी ससुर लाई कुलत बाट हतौने र मकन को चिन्ता लिना तर्फ उत्सुक गर्ने हो सोच्न पुग्६े। पक्क पनि ससु आमा ले वनेजस्तो उस्लाई आफ्नो सुन्दर्त को शक्ती देखौनु थियो तर ससुर को अगाडि उस्को लागि गर्हो थियो। आफ्नो पती को हत्यर पत्त लगाउने र मकन को खुशी फिर्त ल्याउने कल्पना गर्दै रुपली निदौन पुग्६े। बिहान् ५ बजे नै बिउझेर पूजा गर्ने रुपली लाई बिस्तारै वग्वन पर्ती बित्रिस्न आएको हुन्६अ। उस्ले आफ्नो योजन अनुसार घर को नोकर लाई बोलौ६े। चिया बनाउदै गरेको भुसन ठुलि दुलही को आवाज सुन्नसाथ भुसन अैपुग्६अ। रुपली ले आफ्नो बर्त वएकले केइ समान ल्याउनुपर्ने वो वन्६े। भुशन ले यहाँ को काम को बारे वन्६ तर रुपली ले उस्लाई यहाँको काम आँफैले सम्हल्ने वन्६े र आब्सेक कुर को एक कगज म लिस्त बनाउन थाल६े। भुसन लाई ती समान लिएर अैपुग्न ३४ घण्टा लग्थ्यो नै। रुपली निस्चित वयी। भुसन पनि चिया बनाउन्दै गरेको कुर वन्दै समान लिना निस्क्यो। रुपली ले चिया लाई केइ बेर अझ ततायी। उस्ले केही कुर सम्झी। यू दौददै आफ्नो कोठामा पुगेर जदिबुती लिएर आएए अनी पिल्सेर चिया म हली। ट्यो जदिबुती रुपली लाई उस्की आमले उस्लाई शर्माउदै दिएकी थिएएन्"तेरो बुद तसग रती ६ितै थके वने यो पिलौनु राम्रो सग काम हुन्६ र बुद को मन म त पर्ती धेरै माया पनि आउ६अ"यो कुर लाई रुपली ले लुकएर रखेकी थिएए। किन कि उस्को पती उस्लाई उसै पनि माया गर्थ्यो। "भुसन कहाँ हरैश?" ससुर को आवाज सुन्ने बितिकै रुपली चिया लिएर त्यहाँ पुगी। बुहारी  ले चिया ल्यएको देखेर पर्तप ६अक्क पर्दै सोधे"भुसन कहाँ गयो?" आफ्नो अनुहार सारी को फेरोले ६ोप्दै रुपली बोलि"आज मेरो बर्त वएकले समान लिना लाई पथएकी थिए" चिया को चुस्की लिदै फेरी थकुर बोले"मलाई नुहैदिनु पर्ने तेस्लाई थाहा हुँदाहुँदै किन गएको होल" रुपली लाई थाहा थियो। ससुर ५२ साल मात्र पुगे क वएपनी रक्सी ले उन्लाई कम्जोर बनएको थियो। हिजो को रक्सी अझ उत्रेको थिएन तर चिया म उन्लाई अर्को नाश मिल्दै थियो। रुपली ले पनि बिस्तारै बोलि"आज हजुर लाई नुहौन को लागि वनी मैले पनि ततैदिएकी ६ु, भुसन लाई मैले नै पथएकी हुँ तेसैले म तपाईंलाई मदद गर्६ु" । ठकुर ले चिया को ग्लास नजिक टेबल म रख्दै वने"हैन दुलही म आँफै नुहौन सक्६ु, उस्ले मेरो बनी बिगारइदिएको थियो" रुपली निरस वयी। चिया को खसै असार लगेजस्तो उस्लाई लगेन। ठकुर उठेर स्नन गर्न वनी बथ्रूम तिर लाग्दै थिए। ठकुर को शरीर कुजिएकोले होल थकुर कप्दै हिंडे। रुपली लाई पनि लाग्यो रक्सी ले नै होल। केइ पर पनि नगुग्दै ठकुर लद्न पुगे। ठकुर लर्खरएको देखेर नजिक पुगिसकेकी रुपली ले आफ्नो ससुर लाई शहर दिन व्ययी। तर सधैं ससुर बौ सग हुँदा घुम्तो म अनुहार लुकौने रुपली को अनुहार त परै जओस ६अती को पल्लु पनि तल झर्यो। ठकुर पनि सम्हलिन को लागि "बुहरी बुहारी " वन्दै रुपली सग तसिन पुगे। उन्को सीर रुपली क दुध को बिच म पुग्६ र हथ रुपली को कम्मर म। रुपली ले ठकुर को कध समतेर उथौ६े। ठकुर बिस्तारै उथ्६अन। ठकुर रुपली को अनुहार हेर्न पुग्६अन। ठकुर ले दोस्रो पटक रुपली को अनुहार देखेक हुन। रुपली थकुर कै रोजै कि बुहारी  थिएएन। आफ्नो साथी भुवनेस्वर कि ६ोरी रुपली लाई थकुर ले पैलेइ देखी बुझेक थिए। खाली पूजा म र भगवान को नै आराधान गर्ने रुपली को बनी ठकुर लाई खुब मन परेको थियो र आफ्नो बुहारी  को रुप म हेरिसकेक थिए। रुपली को बिहे ६िन्न जड अनुहार पनि देखेक ठकुर लाई रुपली सर्व गुन सम्पन्न जस्ती लाग्यो। अझ पनि ३० साल को उमेर म पनि रुपली तेती नै राम्री थिएए ठकुर ले सोछेक थिएनन ठकुर हरौन पुगे। उन्लाई रुपली को शहरअंा बथ्रूम आएको पत्तो नै वएन। ठकुर बथ्रूम म पुगे र बोले"बुहरी म आँफै नुहौ६ु" रुपली झन निरस वयी उस्लाई लाग्यो ससुरो लाई उस्ले आफ्नो मोहमा पर्न सकिन। उस्ले पातलो ब्र र ब्लोउसे लगएको पनि अर्थ वएन। तर उस्लाई थाहा थिएन ठकुर लक्ष्मी जस्ती बुहारी  पर्ती आएको खरव सोचै पर होश वनी रुपली सग टाढा हुन खोजेक थिए। णत्र त उन्लाई उवन पनि गर्हो परेको थियो। रुपली चुप्चप बैर गयी। केही पर पनि नपुग्दै ठकुर चिच्यएको को आवाज ले रुपली दौदै बथ्रूम पुगी। ठकुर बथ्रूम म लदेक थिए। उन्को धद म चोट लगेको थियो। रुपली ले आफ्नो सरी पल्लु फेरी कम्मर म घुसै। अनी ठकुर लाई उथौदै बोलि"मैले हजुर लाई वनेकै थिए नि बुवा" ठकुर लाई बुहारी  को शहर लिनाइ पर्‍यो। रुपली ले चोट को बारेमा सोधी ठकुर ले धद म चोट लगएको बाटएप६ी रुपली ले ठकुर को कुर्त माथि सर्दै चोट हेरी। चोट सनै थियो। तर ठकुर लाई शरम लाग्दै थियो किनकी उन्ले कुर्त निकल्नु पर्‍यो। उन्को गड बौदिएको थियो। रुपली ले फेरी बोलि"अव त जिद्द नगरि बक्सियोस" ठकुर चुप वए। रुपली ठकुर लाई नुहौन को लागि पनि हल्न थालि। आध पनि त रुपली लाई नै लग्थ्यो। ठकुर क नजर रुपली को ६अतिमा पर्न थालयो। टेसै त बजै सुन लकी वने जस्तो ठकुर ले पातलो ब्लोउसे म कैद वएक रुपली क दुध क मुन्त पनि ले विजेप६ी राम्रोसग वेउ पाउन थाले। उन्को नजर तेइ अद्किएको थियो। उनी तोल्हैरहेक थिए। राती को रक्सी बिहान् चिया म नाश अनी रुपली को दुध ठकुर को सुतिरहेको लदो बिस्तारै आफ्नै बुहारी  को लोभ लाग्द दुध को अधुरो दर्शन ले बिउझन थालयो। रुपली ले ठकुर को गोदमा पनि सफ गर्दै गर्द यू आध झुकेकी हुन्६े। ठकुर अदिन को लागि बुहारी को कध म हथ लागेका हुन्६अन। बुहारी  झुकेकी ले उन्ले अझ दुध को दर्शन पौषअन। प६अदी पनि सारी को ब्लोउसे को खाली थौमा देखिएको धद ले पनि ठकुर म हालचाल पैदा हुन्६अ। बिस्तारै ठकुर को लदो थन्कन थाल६अ। रुपली एक्कासी उथ्न पुग्६े। रुपली को सीर ठकुर को धोती वित्र नै थन्किन लगेको लदो म हल्क थोकिन्६अ। ठकुर प६अदी हत्न खोजेक हुन्६अन तर ढिलो वैसकेको थियो। ठकुर शरम ले रतै हुन्६अन शायद बुहारी  ले छल पै वनेर। रुपली लाई पनि थाहा थियो आफ्नो सीर म ससुर ब को डाँडा थोकिएको थियो वनेर। ठकुर लाई नुहैदी सकेप६ी रुपली ले खान बनयी। ठकुर खान खाएर हिंडे प६ी रुपली पनि खान जन खोजी तर आज उस्ले बिहान् बर्त वनेकी थि। रुपली कोठा म फर्की। उस्को मन म एक्दुम खुशी थियो। आफ्नै करण ले ठकुर को लदो थन्केको उस्लाई थाहा थियो। यू आफ्नो सुन्दर्तमा खुशी वयी दर्पन हेर्न थालि। उस्ले आज पनि पुती म औंला घुसयी एस्पल्त उस्लाई ससुर को लदो को झल्को ले मदद गरेको थियो। जाभा पुती बाट माल निस्क्यो तव रुपली होश म आएए। उस्को औलमा पुती को रौ र माल थियो पुती रौ उकिएर औलमा लागेका थिए। केइ पुती क रौ तल पनि खसेक थिए। वुइ साफ गरेप६ी रुपली नुहौन दौदी। उस्ले आज आफ्नो पुती पनि क्रीम लगएर रजोर ले शेभिङ गरी। उस्लाई दुस साल प६ी झुस बिन को आफ्नो पुती देख्द हसो लाग्यो उस्को ओथ हल्क मुस्कुरए। भुसन समान लिएर आयो। रुपली ले सव बिधी गरी। रुपली ले वित्तमा रहेको आफ्नो पती को फोटो हेरी उस्क आँखा बाट आसुक धर बगे। उस्लाई पती सगको अन्तिम वेत याद आयो। बिहान् बिहान् नुहएर आएकी रुपली को हथ बल्रज सिंह ले समत्यो। उस्लाई रुपली सग बिहानै चिक्ने मन वको थियो तर रुपली लाई यी सव कुर म तेती वस्त थिएन यू वग्न खोजी। तर उस्को लोग्ने ले उस्लाई समत्यो। रुपली क गलमा चुम्बन गर्दै बल्रज ले वन्यो"एक पल्ट चिक्न देउ न प्यारी" रुपली ले झन बिरोध गर्दै बोलि"छी, हजुर कस्तो लज नमनी बक्सेको बिहान् पनि" बल्रज्"के बिहान् चिक्नु हुँदैन?" रुपली" नै , कस्तो लज मर्दो कुर गरी बक्सेको" आफ्नो पती को आग्रह र मन राख्न पनि आफ्नो तिग्र खोलिदिने रुपली लाई आज वखर नुहएकिले फेरी नुहौनु पर्सा भन्ने दर ले चिक्न दिने मन थिएन(शुबी साईट) तेसैले यू फेरी वगी। तर बल्रज ६ोद्नेवल थिएन। उस्लाई रुपली काम्देवी जस्ती लगेको थियो। उस्ले रुपली लाई प६अदी बाट समत्यो। रुपली वित्तमा तसिएकी थिएए। उस्को प६िल्तिर बल्रज उस्लाई कस्दै थियो। बल्रज रुपली को गर्दन चुम्दै ब्लोउसे बहिर बाट दुध मसल्दै थियो। रुपली "६अदिबक्सियोस" वन्दै थिएए। तर बल्रज रुपली को रातो सारी फर्कौदै थियो। रुपली ले पन्तएे लगएकी थिएए। बल्रज ले आफ्नो पन्तएे तल सरेर रुपली को चक्मा लदो दल्दै थियो। रुपली बल्रज को कब्जमा पेरिसअकेकी थि। टेइ पनि बिरोध गर्दगर्दै पनि बल्रज ले रुपली को चाडदी घुद सम्मा तन्यो। अव बल्रज रुपली को पुती म लदो कोच्न चाहन्थ्यो। रुपली सिध वएर उठेकिले पुती म लदो हल्नु गर्हो थियो। बल्रज ले रुपली को चक म लदो घोच्दै वन्यो"आज मलाई तिम्रो चक चिक्न देउ न रानी" रुपली को होसै उद्यो"छी, हजुर को होश ठेगाना म नै ६ैन" बल्रज ले रुपली को केश शुम्शुम्यौदै बोल्यो"ऐले त मेरो लदो को पनि ठेगाना ६ैन, अलिकती चक उकश त पुती नै व्ययीन" बल्रज रुपली को पुती म लदो झोस्ने पर्यस गर्दै थियो। रुपली ले आफ्नो सीर मोदेर बोली" बिन्ती एस् राती नै गर्नु ऐले ६अदी बक्सियोस" रुपली अवरोध गर्दै थिएए। बल्रज ले रुपली को चक म झत्क मर्दै वन्यो"६ितो चक उकस नत्र तिम्रो चक मै चिक्६ु" रुपली ले चक चिक्ने धम्की सुन्नेबितिकै आफ्नो शरीरअलाई अली झुकएर पोइ लाई पुती को दर्शन गरै। बल्रज खुशी हुँदै पुती म लदो जोदेर एक सद्क मात्र मर्दै के थियो कसैले बोलको सुन्न पुग्यो। बैर डमायान्ती बल्रज लाई मन्दिर जन को लागि बोलाँउदाइ थिएएन। ढोका को नजिक बाट आएको आवाज सुन्नसाथ बल्रज ले मन तितो बनएर पुती बाट लदो निकल्यो। रुपली लाई बल्रज को अवस्था देखेर खुब हसो ६ुत्यो। रुपली खुब हसी। ट्यो साथ् रुपली को बल्रज सग को अन्तिम अधुरो साथ् थियो। आमा लाई ६अद्न गएको बल्रज मन्दिर बाट फर्केन। उस्को लश साझा फेल पर्‍यो। बल्रज को कोइ दुस्मन थिएन कस्ले ।।।।।मर्यो होल! रुपली लाई आफ्नो पती को पर्तिसोध लिने मन म चाहन हुन्६ तर हत्यर को वन्नु सजिलो थिएन। यो वन्द नि पैलो कुर मकन को खुशी फिर्त ल्याउनु थियो। बहिर कार को आवाज ले रुपली बिउँझी। डेव थियो। भाउजु को हल खबर सोधेर यू खान खाएर फेरी ऐयस्ह गर्न तिर लग्६अ। रुपली को मन म डेव लाई सजिलै चङुल म ल्याउन सकिन्६ जस्तो लग्६ तर डेव बेकम को थियो ठकुर नै बरु उचित थिए मकन को वबिस्य क लागि। केइबेर प६ी ठकुर पनि आए। ठकुर आज रक्सी नपियी कन आएक थिए। सधैं हथ म रक्सी को बोटल लिएर हिंड्ने ससुर आज खाली हथ आएक थिए। ठकुर लाई देख्ने बित्तिकै रुपली ले आफ्नो केश लाई चुल्थो पारी अनी आफुलाई ऐन म एक्पतक फेरी हेरी। भुसन खेती हेर्न गएको थियो र साझा नवयी न आउने पक्क थियो। रुपली चिया बनाउन तिर लागि। ठकुर सरासर आफ्नो कोठामा ६िरे। रुपली पनि चिया लिएर आएए। चिया पिउदै ठकुर बोले "बुहरी भुसन लाई पथैदेउ त मेरो गड अझ पनि दुखिरहेको को एस्, मलिश गराउनु पर्‍यो।" रुपली ले भुसन खेती हेर्न गएको बाटयी र आँफैले मलिश गर्ने बाटयी। ठकुर लाई पनि रुपली को साथ् मन पर्दै गएको थियो। ठकुर ले चिया पिए। रुपली लाई देख्नसाथ ठकुर को मन्मा उमङ आउन थालन थालयो। "बुवा, हजुर एक्६िन पर्खनुस् म तेल ततएर लिएर आउ६ु" रुपली तेल लिना को लागि गयी। ठकुर नुहएर फ्रेश वए। उन्को तन मन म स्फुर्ती बधाई गएको थियो। रुपली जस्ती राम्री बुहारी  लाई चिक्ने मन थकुर को किन नहुदो हो त। ठकुर्ले बिस्तारमा नपल्ती मलिश गराउने वए। उन्ले कुर्त निकले। रुपली ले पनि थकुर को धद मलिश गर्न थालि तर दु:खइ गड म थियो। कतौरो को ततो तेल ले रुपली ले थकुर को पैतल देखी मलिश गर्न थालि। सारी को फेरो ६अती बाट बर्बर खस्न थालेप६ी रुपली ले सारी कम्मर म अद्कयी। ठकुर ले रुपली क मिलेक दुध अव सजिलै अन्दज गर्न सक्थे किनकी रुपली ले ठकुर लाई लोव्यौन पनि ब्र लगाउन ६ोदेकी थि। गड म मलिश गर्द रुपली घुद तेकेर बसेकी थि। अनी ठकुर पनि आफ्न दुबइ हथ रुपली को कध म रखेर उविएक थिए जस्ले गर्द बुहारी  क दुध गहिरो सित हेर्ने मौका पनि ठकुर ले पए। रुपली पनि ठकुर को धोती म उठेको लदो को अन्दज गर्दै थिएए। "बुवा धोती अली माथि उठाउनुस् म माथि पनि मलिश गर्दिन्६ु" रुपली अझ माथि पनि मलिश गर्दै थिएए। "बुहरी मेरो धद पनि मलिश गरिदेउ न" रुपली ले आफ्नो धोती वित्र थन्केको लदो को अन्दज गरी कि भन्ने लाज ले ठकुर ले प६अदी मलिश गर्न वने। तर रुपली लाई त अव ठकुर को लदो समत्ने मन वएको थियो। रुपली लाई उस्को पोइले कती पटक लदो ६ोल्न र चुस्न वनेको थियो तर रुपली लाई पतक्क मन वएन तर आज उस्लाई ठकुर को लदो खेलौने मन वयो। सुरुमा त रुपली को हथ आफ्नै बस म थिए तर।। प६अदी बाट धद को मलिश गर्दै गरेकी रुपली क हथ बिस्तारै ठकुर को ६अती म पुग्६अ। रौले वारीएको ठकुर को ६अती सुम्सुम्यौदै उस्क हथ पेत्मा पुग्६अ। कत धोती वित्रै हथ ६िरौ६ु झै गरी यू ठकुर को मलिश गर्६े। रुपली ठकुर को प६अदी वएकिले उस्ले ठकुर को थन्केर धोती नै उचलेको लदो को वेउ पौदिन। ठकुर लाई रुपली क मासुम हथ ले जिस्काए जस्तो लग्६अ। ६अती र पेत मुसर्दै गरेकी रुपली क हथ ठकुर सम्तेर आफ्नो लदो नेर रख्६अन। रुपली पनि ससुरो को लदो ६ुन ललयीत हुन्६े र धोती वित्र हथ ६िरौ६े। रुपली को होशै उद्यो। ठकुर को लदो उस्को मुथी म आएन। एक्दुम ततो र थन्केर सरो वएको लदो लाई राम्रोसग नसमत्दै रुपली ले आफ्नो हथ हतौन खोजी तर ठकुर ले फेरी बुहारी को हथ समतेर लदो म रखेप६ी रुपली ससुर को लदो ।।।।लाई अली अली समत्दै ६ोलिदिन थालि। खै किन हो रुपली ले खुब मजले लदो हल्लाइदिन थालि। ठकुर लाई रुपली को नरम हथ को मैथुन ले एती आनन्द मिल्यो कि मनाउ उन्ले बुहारी  को पुती म नै लदो घोलेक हुन। ठकुर ले शाहअन सकेनन र अचानक बुहारी को हथै वारी पनि निकलिदिए। रुपली पनि झसँग वाइ उस्ले ससुर ले निकलेको थाहा पयी। उस्लाई के वो कुन्नी सारी समतेर वगी। ठकुर लाई यो वास्तवइकत बुझ्न गर्हो वो। सुत्ने बेलामा ठकुर को मुहर म मुस्कान थियो नयाँ सुनौलो जीवन को मुस्कान आफ्नी ६ोरले चिक्ने गरेको पुती म चिक्न पौने आश को मुस्कान र नयाँ खुशी को मुस्कान। रुपली को पनि पुती म आगो बलिसकेको थियो थकुर को लदो आफ्नो पुती म कसरी जाडो हो! उस्लाई सोच्न गर्हो पर्‍यो। एक्पल्त पुती च्यतेर हेरी। वित्र मात लगेको थियो। आज पनि औलको शहर लिनु पर्ने वो। उस्लाई थाहा थकुर को ठुलो लदो को अन्दज ले निकै ब्यकुल बनयो। सोच्दै थि थकुर को कोठा म गएर फेरी थकुर लाई ततौ६ु तर हिम्मत वएन। औलले पुती शान्ता वएप६ी रुपली लाई अचम्म लाग्यो। बल्रज हुँदा उस्लाई यी कुर को किन मत्लव वएन। बल्रज हरपल उस्लाई चिक्न खोज्थ्यो यू नै वग्थी तर बल्रज ले कैलेइ बल गरेन। आफ्नो पती को उस्लाई खुब सम्झना आयो। रुपली फेरी रुन थालि। उस्को मन म मकन को खुशी फिर्त ल्याउने र आफ्नो पती को हत्यर पत्त लगाउने कुर को सन्कल्प आउ६अ। भोलिपल्त रुपली ले गाडी म गएर आफ्नो सम्पत्ति को दृष्‍टि अवलोकन गरी। ठकुर आफ्नो भाडा सग तिनै जग्ग क लागि झगडा गर्दै गरेक हुन्६अन। रुपली को सन्क को नजर म त्यो ६ोरो र डमिनी परेका थे सन्क क नजर म। तेस रात थकुर को मलिश गर्द थकुर ले रुपली को पुती देख्न पुग्६अन। ठकुर लाई मन सम्हालन गाह्रो हुन्६ अनी रुपली को बलत्कर गर्न पुग्६अन। टेसो त रुपली को पुती लाई पनि थकुर को लदो चहिएको थियो। तर थकुर ले आफ्नो वएन्कर लदो ले रुपली को खयलाई नरखी एसरी चिके रुपली उथ्नै सकिन। उस्क आँखामा आसु थियो। ठकुर पनि आफ्नो लदो बाट बुहारी  को पुती म पनि निकलेर सन्तोष वाइ सुत्यो उस्को धद र कध म रुपली ले चिथोरेकी र तोकेकी थि किनकी उस्लाई आफ्नो माल म ठकुर को लदो लिना गाह्रो परेको थियो। रुपली बिरामी पारी। ठकुर ले बुहारी  को खुब रेख्देख गर्दै वने"दुलही मलाई मफ गर" तर रुपली ले एती बोलि"आरम ले गर्न पनि सकिन्थ्यो।।" रुपली ले मन क कुर खोली यू पनि तेइ चाहन्थी तर तरिक फरक वो। ठकुर को खुशी को सिमा रहेन। उन्ले डाक्टर बोलये अनी खुब माया ले रुपली को खयल रखे। रुपली पनि आफ्नो खुबी म दाङ थि। त्यस्तो मन्६े को रगत बगाउने ठकुर एती कमल मन क पनि बन्द रहे६अन। रुपली ले आफ्नो माल म पिडा हुनाले केइ दिन ठकुर को लदो चुसेर नै ठकुर लाई माया दियी। उस्लाई थकुर को लदो मुख म लिना गाह्रो परेको थियो। थकुर पनि जोश म आएर पुती म झै रुपली को मुख म पनि झत्क मर्थे र पनि मुख मै ६ोदी दिन्थे। रुपली ले आफ्नो पोइ को लदो त राम्रोसग हेरिन पनि तर ससुर को पनि सम्मा निली। रुपली अव फेरी तन्दुरुस्त वाइ। रुपली आफ्नो ईशारा म ठकुर लाई नचौने वाइ। ठकुर रुपली लाई आफ्नी ६ोरकी श्वासनी हो भन्ने बिर्सेंर यहाँ सम्मा वन्थे"दुलही मलाई चक म पनि मन वो" रुपली को चक थियो नै त्यस्तो चतु र चिकु जस्तो। बल्रज ले पनि रुपली को चक चिक्ने खुब पर्यस गर्‍यो तर रुपली ले दियीन। रुपली ले मकन को अनुसन्धान गर्न ससुर सग चपी मग्द ठकुर ले वने"अव तिमी नै यो मकन को मलिक्नी हौ, तिम्लाई जे मन लग्६ गर" थकुर रुपली को कमुक्त बाट एक्दुम खुशी थिए। सची नै नरी म त्यो तगत हुदो राइ६अ। रुपली ले डमायान्ती को मकन म गएर ठुलो मेहेनत ले रहस्य थाहा पयी र उस्को होसै उद्यो। त्यहाँ डमायान्ती को दिअरी थियो जहाँ संसारमै हुन नसक्ने कुर लेखिएको थियो"मेरो सोर हामी अर्को जुनएे म साथ् हुने६ौ पती पत्नी को रुप म " रुपली को होश गयब हो उस्ले अरु थापा पन पल्तयी हर पन म होशै उदौने कुर लेखिएक थिए"६ोर बाट पती को माया पौल भन्ने सोछेकी थिन" अव रुपली लाई थाहा वो बल्रज को चाहन पुर उस्को सत्त उस्कै आमा ले गर्थिन। डमायान्ती ले स्लो पोइसिओन पिएकी थिएएन। तेस दिन ।।।।।।बल्रज ले आमसग बिहे गर्न खोजेक थिए तर त्यो कुनै हालत म सम्वव थेन। आत्म्हत्य नै तेस्को पारीनम वो र डमायान्ती ले नै तेइ बाटो रोजिन। अव कुनै गुनासो रहेन। त्यो बन्द दिअरी लाई जलौनु उत्तम थियो र मकन को कथा बन्द गर्नु थियो। रुपली ले ससु को कुर सम्झिन्"मकन को खुशी फिर्त।।, नरी को सक्ती।," रुपली को मन म एउटा कुर गद्यो आखिर ससु आमा ले आफ्नै सोर सग चिकिन? किन बल्रज ले रुपली लाई पत्तो सम्मा हुन दिएन। यी सव क कुर ठकुर नै वन्न सक्थे। रुपली थकुर सग सुत्न थालेकी थिएएन। लग्थ्यो उनी हरु बुहारी  र ससुर नवइ लोग्ने श्वासनी हुन। आज रुपली को माल थकुर को लदो खान आतुर थियो। रुपली बोलि"बुवा मुमु दम को रोगी हुनुहुन्थ्यो हो?" रुपली क पोक मोल्दै गरेक ठकुर बोले"हैन दुलही चिन्ता ले चित देखएको हो, दम सम केइ हैन, एक्दुम माया गर्थी जेठो ६ोरो बल्रज लाई" ठकुर को ध्यान लाई चिरन लाई रुपली ले थकुर को लदो हथ ले बिस्तारै ६ोल्न थालि र लदो पनि हथ म तम्मा वो। रुपली फेरी बोलि"तपै मुमा देखी कैलेइ टाढा हुनु वयो?" ठकुर रुपली को गल चुम्दै बोले" तिम्री आमा लाई कैले नै ६ोद्न सकेथे र तर एक्पल्त म काठमाडौं जानुपरेको थियो ५ दिन क लागि डेव को काम को लागि। " ठकुर ले झर्को मन्दै बोले"दुलही यी सव कुर प६अदी गरौल" ठकुर को मुद देखेर रुपली पनि चिक्न तयार वयी। बुहारी  लाई खुब चते थकुर ले। बुहारी  को दुध मात्र नचुसी आज पुती पनि एसरी चुस्नी चते मनाउ पुती वित्र मह को मुल फुत्दै एस्। रुपली ले पनि थकुर को लदो चुसी। थकुर रुपली लाई चिक्दै थे। अव त थकुर को लदो बुहारी  को पुती म फित थियो। उम उम उह उह एस्त आवाज आए। थकुर बुहारी  लाई कुकुर्नी बनाएर चिक्दै थिए। रुपली बोलि"बुवा तपाईं मलाई के गर्दै हुनुहुन्६अ?" बुहारी  को माल म लदो ले धक्क मर्दै थकुर बोले"माया गर्दै ६ु" रुपली फेरी बोलि"हैन सचो वन्नुस् न" ठकुर्"सरिर ले माया गर्दै ६ु उह उह ओह" रुपली" हैन, तपाईं बुहारी  को पुती म लदो घोसेदै हुनुहुन्६अ" रुपली को यो कुरले थकुर खुब उत्तेजित वये उन्ले रुपली लाई उत्तनो परेर घपघप चिक्दै वने"हो म तिम्लाई चिक्दै ६ु दुलहि,आफ्नो ६ोरकी श्वासनी लाई" रुपाली"अव म हजुर कि हुँ र मेरो पुती पनि" रुपली को मुख बाट ६अतको कुर सुनेर थकुर जोसिदै बोले"उसो वये त तिम्रो चक पनि मेरो मलाई चक चिक्न दिन्६ौ त?" रुपली ले कन्दै बोलि"उम तेल लगएर मात्र" जाभा रुपली को चक म लदो हल्न सफल वये तव थकुर बोले"तिम्रो ससु आमा को चक एती कसिलो र सानो प्वल थिएन पैलो चोटि मेइ बिन तेल ले चिकेथे" रुपली लाई फेरी दिअरी याद आयो" मेरो पती ले मलाई अगाडि बाट खुशी दिन्थ्यो तर ६ोरले प६अदी बाट पनि, आजकाल त प६अदी कै माया निको लग्६अ" रुपली को चक दुख्दै थियो तेइ पनि बिस्तारै बिस्तार गर्न वन्दै चक चिकौदै बोल्दाइ थि"बुवा तपाईंले आमा को चक कैले चिक्नु वयो" बुहारी  को चक म शोत मर्दै वने"जव म क्त्म बाट फर्के तव उसैले मलाई चक चिक्न वनेकी थि,मेरो लदो पनि चुसी र मलाई पुती चत्न पनि उक्सएकी थि। यू अर्कै वएकी थि।" रुपली प्रस्त वाइ बल्रज लाई नै चक चिक्न पुती चत्न खुब मन पर्थ्यो र आमा को पनि चत्यो। ठकुर बोले"तिम्रो चक त ससु आमा को वन्द काम ६ैन दुलो मात्र सानो" तेश रात थकुर ले रुपली को चक मै पनि झरे अनी रुपली को पुती लाई आफ्न औंला मुख जिब्रो ओथ र दात ले शान्ता परे" रात अधेरो वो थकुर सुते। रुपली मन शान्ता वो। सव सुन्य थियो। भाग्य को खेल पती आमा लाई चिक्ने पत्नी बुवा। रुपली मुस्कै जो हुनु एस् त्यो हुन्६ नै। अव मकन को खुशी फिर्त गर्न को लागि ठकुर लाई कुलत म फस्न दिनु हुँदैन। बिहान् रुपली लाई आफ्नो मल म गूड्गूड्एे वो। उस्ले आँखा खोलेर हेर्दा ठकुर पुती चत्दै थिए। रुपली मुसुक्क मुस्कै। ठकुर बोले"मलाई तिम्रो रस वये अरु केइ रस चहिदैन रक्सी म नहुने मात एस् एस्मा" रुपली ले पनि बिस्तारै रस निकलिदिन्६े जस्लाई थकुर चत्दै हुन्६अन। अव मकन स्वर्ग वएको थियो। रुपली आमा बन्न लगेप६ी ठकुर ले क्त्म म ।।।लगे। उतै कारीव एक साल बुहारी  को सेवा र सोर सग समय बिताएर परिवार शाहीत ठ्कुर फर्के। आफ्नो सोर लाई शरण दिएको भन्ने सव्लाई परे पनि सव को सन्क डेव माथि परेको थियो। यो त कसैलाई पत्तो वएन कि ६ोरले आमा चिक्यो बुहारी  ले ससुर लाई चिकयीन।

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल