मैले पहिलो पटक हस्त मैथुन गरे

Friday, 20 December 2013

तराइको जेठको गर्मिमा निदाउनु गाह्रो हुन्थ्यो | एता पल्ट्यो उता पल्ट्यो रति नुहायो बिहानै नुहायो | लोग्ने मान्छे गन्जी र लुंगीबाहेक केहि नलगाउने | आइमाईहरुले भने पुरै ढाक्नु पर्ने | एक किसिमले भन्दा त्यो यातना नै थियो |मा त्यहि १२-१३ को थिए होला | लाज भन्ने कुरा भर्खरै पलाउन थालेको थियो | आइमाई संगको आकर्षण अलि बढेको थियो | हाम्रो पालामा त्यो उमेरमा गर्ल फ्रेन्ड बनाउने चलन पनि त थिएन | तर पुष्ट शरीर भएका केटि आइमाई देख्दा मनमा कता कता के के हुन्थ्यो | तर के भएको भन्न सक्दिन थिए | मन अतालिए जस्तो शरीर भित्र केहि चले जस्तो हुन्थ्यो |तराइको गाउ भएपनि मेरो गाउ समावेशी किसिमको थियो | गाउमा मुसहर,मुसलमान, यादव देखि गुरुङ सम्म थिए |
मेरो छिमेकी कल्याण गुरुंगले भर्खरै बिहा गरेको थियो | उ तराइमा जन्मेको भएपनि शायद उसले बिवाह गरेकी केटि चै पहाड तिर कि गुरुन्ग्सिनी थिइ | उसलाई अलि बढी गर्मि हुन्थ्यो होला दिनमा ३-४ पटक नुहाउथि | हाम्रो चापाकल र उनीहरुको संग संगै थियो | उनीहरु को पनि अलिकता खर लगेर बारेको थियो हाम्रो पनि | तर दुबैको बेरेको बर्षौ भएर होला भत्किन लागिसकेको थियो | पानीले मक्किएर गैसकेको थियो | कल्याणकि बुढी त्यहि १८-१९ कि हुदी हो |तर बटारिएको शरीर भएकी , ठुलठुला स्तन भएकी गजब्की थिइ | मलाई किन हो उसलाई देख्दा मनमा औडाहा जस्तो हुन्थ्यो | उ सधै जस्तो नुहाउन गइ | त्यो दिन किन हो मलाइ उसले नुहाएको हेर्न मन लाग्यो | म पनि नुहाउन जाने निहुले आफ्नो खरले छाएको नुहाउने ठाउमा पुगे | मा त्यहा पुग्दा उ टाउको नुहाउदै थि इ | एकछिन पछि अचानक उसले पेटिकोट तल सारी ओहो हेर्दै सारो दुधको पोको | मैले आइमाइको स्तन नदेखो हैन तर खै किन आज मलाई कस्तो कस्तो लाग्यो | उ दुधको पोको माड्दै जगले पानि खानौदै थिइ | उसले एकछिनमा आफुले समातिरहेको पेटिकोट छोडिदि इ | अब उ निर्बस्त्र थिइ | बयस्क नारीको पुष्ट नाङ्गो शरीर जीवनमा पहिलो पटक देखेको थिए | गुलाबी बुबुको टुप्पो ,मेरो त्यो बेलाको एक हातमा न अटाउने पोका टिमिक्क परेको पेट , सेता तिघ्रा अनि पुती माथि अलिकता रौ | बर्षौ पछि पनि त्यो द्रिस्य मनमा झल्झली आउँछ |
मनमनै ओहो भन्ने लाग्यो आँखा ताने उ बसी र दुइ खुट्टा फट्याइ | जीवनको अर्को पहिलो अनुभव उमेर पुगेका आइमाइको पुतिको द्रिस्यवालोकन | मनमनै भने मेरो गाउँका अरु साना नानि हरुको त एस्तो पुती हुन्न इनको किन यस्तो? पुती ओरिपरि रौले ढाकिएको थियो | पुतिको रौलाई अलिकता सारेर पुती पुरै फ्या पारिन र धोयिन | अचानक मेरो लिङ्ग ठनक्क भएर आयो | अचम्म लाग्यो के भयो जस्तो भयो | त्यतिकैमा उनि नुहाएर लुगा लाउन थालिन र एकछिनमा गइन | फुर्सत पायो कि उनले नुहाएको हेर्न जाने मेरो दैनिकी बन्यो |
कल्याण दाइलाई उहाका साथीहरु जिस्काउथे | किन आजकाल देखिन्नस घर भित्र बस्छास |एस्तो गर्मीमा पनि कोठा छोद्दैनस | दिनमा कति ठ्याक लाउछस इत्यादि | ठ्याक लाउने भनेको नराम्रो कुरा हो भन्ने थाहा थियो तर के हो भन्ने तहह थिएन | त्यो बेला सम्म ब्लु फिल्म हेरिसकेको थिइन | तर एउटा कुरा थाहा भयो ठ्याक लाने चै घर भित्र हो लुकेर कसैले थाहा नपाउने गरि \
एकदिन कल्याण दाइले ठ्याक लागको हेर्ने अठोट गरे | माटोले लिपेको घरमा प्राय सानो बास राखेर प्वाल बनाको हुन्छ तराइमा घरको लागि अलि अलि हावाको लागि | घर संगै भएकोले त्यो प्वाल बाट हेर्न गाह्रो थिएन | एकदिन खान खाइ सकेपछि गए | भित्र टुकी धिप धिप गर्दै थियो भाउजुले पनि आइमाइले लाउने लुंगी लगाएकी थिइन | माथि लुगा थिएन त्यो बुबुलाई स्वतन्त्र छोडेकी थि इ न | कल्याण दाइ नागै थिए \ भाउजु दाईलाइ तेल लगाई दिदै थि इ न | दाइको लाड़ो ठंकेर आकाश तिर हेर्दै थियो | भाउजु लाडोमा तेल लगाई दिडिया थिइन |भाउजु ६९ पोजिसनमा थिइन | दाइले बिस्तारै भाउजुको लुंगीभित्र हात हाले भाउजु दिलाई तेल लाउनमा ब्यस्त थिइन | एकछिन पछि उनले लुंगी ताने भाउजु हासिन र लाडोमा मुइ खाइन | दाइले हातमा तेल लिए र भाउजुको पुतीमा दल्न थाले भौजुले दाइको दाइले भाउजुको यौनांगमा तेल लगाउदै थिए | एकै छिनमा भाउजुले माया गर्दा गर्दा दाइको लाद मुखमा हालिन र मुख हल्लाउन लागिन के गरेको यो भन्ने लाग्यो | दाइले पनि एकछिन पछि भाउजुको पुती चाट्न थाले |
दाई जुरुक्क उठे भाउजुलाई खातियाको आडमा राखे र पुती भित्र लाड़ो हाले अरे के गरेको यो भन्ने लाग्यो | ख टिया को आवाज कुइ कुइ आउदै थियो | दाइले भाउजुको पोजिसन फेरी चेन्ज गरे | दाइ उभिएका थिए भाउजु बसेकी थि इ न \ दाई ले खै कसरि छिराए र फेरी दिन थाले \ उनले अब भाउजुलाई बोके र प्वालमा लाड़ो हाले | उनीहरुको लाड़ो पुती को मिलन संगै देले भाउजुलाई तल माथि गर्दा अवाज आउथ्यो पचाक पचाक \ एकछिनमा दाइले भाउजुलाई खटिया मा राखे र आफ्नो लाड़ो उनको मुख अगाडी पुर्याए | कल्याण दाइको लाड़ो बाट केहि निस्कियो भाउजुको मुख भरि लाग्यो | के रैछ त्यो भन्ने लाग्यो | भाउजुले त्यसपछि धुनैनपर्ने गरि देको लाड़ो चाटिन | त्यो दृश्य संगै मेरो लाड़ो थन्केर बिशाल भएको थियो | थाहानै नपाइ मैले आफ्नो लाड़ो पाइन्ट बाट झिकेर हातले चलाई रहेको रैछु | त्यतिकैमा मेरो लाडोमा सबै बल पुगेजस्तो भयो सास अड्के जस्तो भयो अनि पिचिक्क विर्य निस्कियो तेरो पनि छ है कल्याण दाइको जस्तो फुसी भन्दै | खासमा त्यो हेरेरै म यति हैपर भएको थिए कि मैले हातमा राख्न नपाइ आफै झरेको थियो | घर गए दाइ भाउजुको चिकचिक चुसचुस मनमा आइरह्यो फेरी लाड़ो थन्क्यो | भाउजुले दाइको लाड़ो चलाइदिए जस्तै गरेर आफ्नो लाड़ो आफैले चलाए | अघि जस्तै सास फुल्यो शक्ति जति लाडोमा पुग्यो अनि निस्कियो फुसी | यसरि मैले पहिलो पटक हस्त मैथुन गरे |

0 comments:

Post a Comment

चिकामारी छलफल